Máte nejaké informácie o práci pre túto spoločnosť? Aká je atmosféra? Plat je dobrý? Existujú nejaké výhody? Aké sú pracovné podmienky? Vopred ďakujeme!
Žiadny obsah. Táto firma nevyplnila kartu „O firme“.
Nábor vedený firmou:
Všetky (1)Aktuálne ( 0 )Archívne ( 1 )
Zákaznícka podpora s aktívnym ukrajinským jazykom
Trenčín
Vypršala: 06.05.2024
plný úväzok
Povinnosti:
Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie
63 Ekonomika a organizácia, obchod a služby I Úplné stredné odborné vzdelanie
63 Ekonomika a organizácia, obchod a služby I Úplné stredné všeobecné vzdelanie
64 Ekonomika a organizácia, obchod a služby II Vyššie odborné vzdelanie Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
64 Ekonomika a organizácia, obchod a služby II Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
64 Ekonomika a organizácia, obchod a služby II Prax: aspoň 1 rokZnalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Nie Znalosť jazyka požaduje: ovládanie aspoň jedného z vybraných jazykov Cudzí jazyk: ukrajinský vysoká – vysoká C1 a C2 anglický stredná
pokročilá B1 a B2 slovenský stredná
pokročilá B1 a B2 nemecký vysoká – vysoká C1 a C2 Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky
Microsoft Excel
pokročilá Kancelárske balíky
Microsoft Outlook
pokročilá Kancelárske balíky
Microsoft Word
pokročilá Strojopis
Strojopis Fakturácia
Fakturácia Všeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov komunikácia (jednanie s ľuďmi) komunikácia v cudzom jazyku kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa motivovanie ľudí osobnostný rozvoj pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti) rozhodovanie samostatnosť tímová práca vyjednávanie Osobnostné predpoklady: analytické myslenie cieľavedomosť komunikatívnosť praktické myslenie precíznosť (presnosť) sebaovládanie spoľahlivosť trpezlivosť Ďalšie požiadavky: Záujemca musí:
mať aktívnu znalosť ukrajinského jazyka na úrovni materinského jazyka
bezchybnú gramatiku
prax na príbuznej pozícii jeden rok vítaná
skúsenosti s internetom, užívateľské ovládanie PC
organizačné a komunikačné schopnosti,
predchádzajúce skúsenosti s telefonickou komunikáciou sú výhodou
pozitívny prístup ku komunikácii
trpezlivosť
odolnosť voči stresu Výhodou :)
pozitívny prístup k práci
prax s riešením reklamácií je výhodou
prax v oblasti helpdesku je vítaná
schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky